9 haftalık gebeyim tansiyon normal ama nabız dinlenir halde 120lerde atıyor ve ben hiç çarpıntı hissetmiyorum. Doktoruma sordum anormal değil dedi bir yönlendirme yapmadı. Bir zararı olur mu yaşayan var mı? Halsizlik ve çabuk yorulmam var, nabız ile ilgili olabilir mi?