Giqu 35+5. Hastane çantası hazır sayılır, ama tam kapatmadım bir-iki eksik yine var. Dr her şey yolunda, 10-15 temmuz gibi bekliyorum diyor. Benim sancılar arttı, yoruluyorum, yatmak istiyorum hep. Bir de bebeğin adı hala kesin değil :d
Rosegold27 Giqu yaa öylemi az kaldııı🫠🩵💕 sağlıkla gelsin inşallah eksikler bitiyor ama doğumdan sonra aa bunu da ekleseymişiz diyoruz hepimiz zaten benim ikinci doğum olacak nasipsee abisinin adı Ali bu bebişimizede Asil koymayı karar verdik canım🫶🏻
Denizlina09 Minik1Civciv günlerimiz aynı bana doktorum temmuz sonu alırız dedi sezaryen olcak zaten. Taşınmak zor olmuştur bu haftalarda kolay gelsin.
Parlalina Sulegull hayır. İlk hamileliğim bu. Hamileliğimde böbrek kaynaklı 4 kez ameliyat olmak zorunda kaldım.
1kopek1bebek Rosegold27 bende 38 im az önce anne yanını kurdummm ğstünü örttüm toz olmasın diyee son ütülerini yerleştirdim kızımızın şimdi çöktüm koltuğaaa bitti çok şükürrrr bugün gelmesin mümkünse yarında gelmesinnnn sonra gelebilirr 4 temmuza kadar yolu varr 😂
Rosegold27 1kopek1bebek yaa kıyamam bende çok yoruluyorum şimdiden 34 oluyorum yarınn iyi olmuş şükür herşey yetişmiş anne yanını bende 37 38 e kadar kurarım dedimm bakalımm💕🩵🫠
Rosegold27 Mavili1480 yaa öylemii hadi hayırlısı canım bende 34 oluyorum herşey bitti sayılır sadece daha nst bile girmedim benim doktorum gerek yok dedi ama buradaki herkes girmiş 36 da kontrol var hadi bakalımm🫠💕🩵
Rosegold27 Parlalina merhaba bende 33 bitiriyorum yarın benim ikinci doğumun olacak 6 sene ara ve bu hamilelik bir bakıma rahat geçti ama doğumda ilkine göre biraz daha tedirginim ikinci kere sezeryan olacak büyük ihtimalle ssvd olmayabilir sağlıkla kucaklarımıza alalımm az kaldı🩵🙈💕
Parlalina Rosegold27 2 haftadır üst üste leke geliyor erken gelmezse iyidir benim minnoş sağlıkla alalım kucağımıza amin 🙏🏼🙏🏼
Rosegold27 miniminibebek öylemii sağlıkla sağlıklı zamanda hayırla gelsinn🫶🏻 ilk doğumumda bende öyle yapmıştım
2Princess1Mom Rosegold27 35+6 çantayı dün kapattım. Hafif sancılar çıkıyor. Henüz sezaryen günümü almadım. 30 Haziran’da alacağım inşallah. Sona yaklaştık heyecan korku endişe hat safhada. Sağ salim kızıma kavuşmayı bekliyorum inşallah🥰
Rosegold27 2Princess1Mom ayy tatlı telaşlarımızz💕🫠💕 hadi hayırlı zamanda sağlıkla kavuşalım inşallah çok güzel🌼
Rosegold27 Fatma027 tam bir haftaya yaydım bende biraz ağırlaştım pazartesi günü hastane çantama koyacaklarımı yıkadım astım salı günü ütüledim yerleştirdim bugün cuma bugüne kadarda tüm zıbınlar çoraplara kadar kıyafetler beşiğinin çarşafı vs yıkadım ütüledim ve bezi falan onlineden aldım onları son ekleyeceklerimi falan ekledim sabah üzerine yazılar yazdım yapıştırmadım daha da kargoda olan göğüs pedi falan var iki üç paket kargom onlarda gelsin valizi açık bırakacağım en son koyup kapatacağım bende🙏🏻 bir haftaya yay sende canım ben tektim belki yardım edenin varsa daha kısa sürer
Rosegold27 Bilinmez-7 oo süper 2hafta sonra bütük ihtimalle bende aynılarını yaşayacağım kasılmalar şiddetlendi benimde öyle durumlarda yan yatıp uzanmalıymışız 😍 ama ileriki zamanlarda normal doğum düşünüyorsak kasılma geldiğinde çömelmeliymişi şartlar yerinde ise bende çok şaşırmıştımm
Rosegold27 Kkardelenn1 çok şükür canım bende öylee bende öyle yapabilirim aslında arabaya yerleştirmek aklıma gelmemişti💕🩵
Kkardelenn1 Rosegold27 hastanemiz 90 km uzaklıkta her kontrolde yatış olabilir artık bu haftalar riskli diye böyle düşündük bence biz çokta mantıklı acil bir durumda birde eşya derdine düşmeyelim sende öyle yapabilirsin canım🌸
Rosegold27 sulee97- yaa bende aynıyım her gün dışarı çıkıyorum artık sen evde otur dinlen diyorlar akşamları aynıyım hadi bakalımm hayırlı vakitte alalımmm kucaklarımıza🤍