hanımlar merhaba tecrübelilere bir şey danışmak istiyorum, dün ayrıntılı ultrasona girdim her şey yolundaydı sadece doktor burun kemiği küçük fetal öneririm ama tek bulgu bisey çıkmaz dedi , rapora 5.2 mm yazmış, bende ultrason görüntüleri var birinde 6.33 diğerinde 5.45 olarak ölçmüş, hattta ölçüm tablosu var orda da 5.8 yazıyor fotoğraf ekleyeceğim sata göre 22+4 ama fetüs 23+4 bir hafta önde gidiyor biraz iri bir bebek olduğunu söyledi bu ölçümlerde ortalama 5.7 gibi bir rakam çıkıyor yani baktığımız zaman zaten daha büyük bir ölçümü olmuş neden rapora 5.2 yazmış anlamadım sizce bu bir risk mi ? makalalelerde 23. haftalarda 5den küçük olduğunda risk olduğunu okudum başka doktora gitmem gerekir mi çok ultrasona da girmek istemiyorum çok girdim çünkü ama risk varsa giderim elbette


