4 yıl önce eşim ilk denememizde olmadı diye test vermişti ve dr değerlerin kötü olduğunu çocuğunun olma ihtimalinin düşük olduğunu söylemişti ikinci ayımızda ovülasyon testi yaptım yumurtlama gününde eşim sert bi Türk kahvesi kuruyemiş keçiboynuzu bitter çikolata tüketmişti ve dr un aksine o ay hamile kalmıştım. Şimdi ikinci çocuğu düşünüyoruz bu ay ovülasyon testi yapacağım bu saydıklarım haricinde eşimin yapıp tüketebileceği başka bir şey var mı, bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim