Ezgiezgi34 Merhaba arkadaşlar bugün 32+5 olduk. Fakat uyandığımdan beri bel ve kasık ağrım var. Dayanılmayacak gibi değil fakat hiç böyle ağrımamıştı yine de zorluyor beni. Neden olabilir acaba?
MervEslinArden Ezgiezgi34 Doğum pozisyonu almıştır artık bundan sonra adet ağrıları gibi ağrılar girer çıkar
Elaaaa41 Bende 32 haftalığım benimde kaşığım belşm agrıyor. Uzandığım yerden kalkınca ağrı saplanıyor Salı günü doktor Randavü var o günü bekliyorum.