Medosal Kızlar selam, yıllardır çocuk sahibi olamıyoruz önümüzdeki ay tüp bebeğe başlayacaktık horman testlerinş vermek için regl olmayı bekliyordum fakat 5 gün gecikince dün kan verdim beta 175 geldi. Yarım rahimliyim kimyasal ve dış gebelik olmasından korktuğumdan sevinemedim bile 🥲 birde haftaya parası ödenmiş tatilim ve uçak biletim var. Gidene kadar artışı takip edip 4 günlük bir tatil için gitsem mi ? Offf kafamda deli sorular. Yarın beta takip için kan vereceğim pazartesi tekrar vereceğim. Salı da doktora gitmeyi düşünüyorum.
Ayperi11 Medosal Aynı hikayeyi bende yaşadım şuan 25 haftayı doldurduk :) zaten şuan doktora gitseniz bile kese görünmez gitmeden bir kaç kere daha kan verin artışı takip edin tatilinizi de yakmayın gideceğiniz yerde kadın doğuma gidip kesesini görebilirsiniz bence
Tazeanne2016 İnşallah sağlıklı gebeliktir , çevrem de 2 3 kişide duydum tüp bebeğe karar verip kendi kendine hamile kalan sanırım vücutta rahatlamış oluyor nasıl olsa tedaviye başlayacağız diye , güzel haberlenizi alalım
Medosal İnşAllah çok teşekkür ederim ♥️ gerçekten bana kafana takmazsan olur diyorlardı bende yıllardır çocuk istiyorum nasıl takmayabilirim ki doktorum bana bu değerlerle aşılama bile tutmaz demişken isyan etmedim ama her ay bekliyordum ilk defa bu ay beklemedim gecikmeye ragmen evde idrar testi bile yapmadım nasıl olsa olmuyor diye. Nasip işte Rabbim ol der ve olur ☺️ Umarım sağlıklı bir gebeliktir.
Medosal Ayperi11 evet dün gece gittim doktorda öyle söyledi 🤣 doğru söylüyorsunuz havuza girmemeye çalışırım bol bol dinlenirim evde yatacağıma orada yatayım 😊