ErsBegAs bişi olmaz inşallah canım korkma en kötü başka bi doktora gidersin inşallah gerek kalmaz🙏 ama acile gitmemeye çalış ben çok paniğim Üni hastanesi aciline gittim alttan muayene filan yaptılar gerek yokmuş aslında çok zorlandım. panik yapmasaydım sabah polikliniğe gitseydim ultrasonla bakıp içim rahatlardı ama 🤦🏼♀️