Zatmy çoğu bebekte kalpte delik parlaklık görülebiliyor sonradan çoğu düzeliyor doğana kadar, benimde dörtlü taramam riskli çıkmıştı aklımı kaybettim sandım ilk başlarda bıraktığım sigarayı içtim ağladım resmen ne yaptığımı bilmez oldum ordan oraya savruldum eşim en büyük destekçim oldu ikinci kez çok daha iyi bir perinatoloji uzamanına gittim herşey gayet normal dedi içime yüreğime su serpti ne gelirse rabbimden artık diyip kendime geldim o gün, sıvı aldırmak fetal DNA sonucunu öğrensem de hiç bir müdahalede bulunmayacağım için rabbime emanet ettim. Kendinizi üzmeyin ve içiniz daha rahat edecekse başka bir yerde detaylıya tekrar girin rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 ❤️