Eliffbaby Kubr7_ Bilge tek başına güçlü bir isim bence nur eklenen isimleri sevmiyorum ben Ayşe Arapça bilge türkçe tezatlık oluşturmuş tek başına ikisi de güzel isim 🌸
Ceku256 Kubr7_ Ayşe ismini çok seviyorum ama ismi Ayşe olanların hayatlarında hep bi sıkıntı yaşadıklarını düşünüyorum. Geçen bununla ilgili bi yazıda okumuştum ama bu tamamen benim gözlemim.
Kubr7_ Ceku256 eşimin annesinin ismi Ayşe ve bende aynı şekilde düşünüyorum tanıdığım ayşelerin hepsi sıkıntılı zorlu hayatları var