Beyzatnc26 Kızlar 7 haftalık hamileyim 4-5 günlüklen lekem oldu Protestan başladılar geçmişti lekem bugün yine nokta nokta kahve leke geldi napicam bilmiyorum daha önce 3 düştüğüm oldu lütfen dua edin 🥹🤲🏼 hamilelerin duası kabul olur bebeğime bisey olmasın 🙁
Dadas Beyzatnc26 geçmiş olsun canım benim dinlen iş falan yapma. Sadece ihtiyaç için kalk ayağı rabbim onu korusun 🌸🤲
Sila41_ Beyzatnc26 doktorunla iletişimde ol sürekli uzan ve kontrole git içine korku koyma allah sana bağışlasın yavrunu inşallah
Bsyt Beyzatnc26 canım öncelikle geçmiş olsun doktora gidip usg muayenesi oldun mu ? Kanama alanı var mı kese etrafında ? Ben 10. Haftaya kadar kahverengi lekeler yaşadım kanama alanı yoktu rahimin büyümesine bağlamıştı doktorum sende korkma lütfen ama tedbirli olup doktoruna git sağlıkla doğsun bebeklerimiz inşallah 🤲🏼🤲🏼
minismom Beyzatnc26 icini ferah tut insallah bisey olmaz cok gecmis olsun yat dinlen yorma kendini isler bi sekilde halolur onemli olan bebisin ve senin saglıgın kendini yorma riskin gecene kadar en azından yatmaya calıs ilacını aksatma
Beyzatnc26 Dadas ogrendigimden beri hep koruyorum kendimi aslında şimdi tekrardan ilaç yazdırmaya gidiyorum 🥺
Dadas Beyzatnc26 iyi yaparsın hem kontrole git hemde dediğim gibi hep dinlen. Korkma onu Allah sana yazdıysa senden kaçışı yok ❤️🌸😊
Beyzatnc26 Bsyt gittim daha salı günü kalp atışını duyduk kese sağlıklı bi sıkıntı yok kanama falanda yoktu inşallah benimde kötü bisey olmaz
Bsyt Beyzatnc26 canım o zaman korkma ben işe de gidip geldim doktorum kanama alanı olmadığından sorun görmedi dinlenme şansın varsa daha da iyi ilacını kullan bolca dinlen ben çalıştığımdan daha da fazla oluyordu içini ferah tut inşallah
yabna canım bende de aynısı başladı progestan kullanıyorum hala devam ediyor ama kanama alanı vs hiçbişey yok kalp atışlarıda var doktor kendini yorma dinlen dedi sadece bı sıkıntı yokmuş
Beyzatnc26 yabna pazartesi gidicez inşallah bi sıkıntı olmaz benimkinin bi kere kalbi durdu tedirgin oluyorum böyle olunca inşallah sağlıklı olur hepimizinki 🤲🏼🥹
yabna Beyzatnc26 çok geçmiş olsun belirtiniz var mıydı bende cok korkuyorum bu kalp durmasından hep kendimi kontrrol ediyorum belirtilerimi😔
Beyzatnc26 yabna Rabbım kimseye yaşatmasın kalp atışını dinlemeye gittiğimizde hiç bir belirti yoktu Allah nasip edecekse ne olursa olsun o gelir inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız