6+5 deyim. Bazen biraz göğüs hassasiyeti oluyor o da dokunduğumda. Onun dışında hiç bir belirtim yok.
Bu durum beni endişendirmeli mi?
Keseyi gördük 5. Haftada 8.4mm idi.
Doktor 1 Temmuza gün verdi kalp atışı için. Hiç bir belirti olmayınca da korkuyorum