Tazeanneadayii İsim konusunda kararsız kaldık. Oğlum olucak kısmetse isim Çınar ve Asil düşünüyoruz sizce hangisi. Birde Asrın ismi var
Esmaky Tazeanneadayii benımde oglum olucak çınar koyucm adını nasipse güzel bir isim bence çınar koy sende