Siyahbeyaz_ Mariam2 sonuç ne kuzum gebe misin❤️ beni testler yanılttı iki defa silikte olsa vardı tekrar yaptım çıkmadı 😒
Mariam2 Siyahbeyaz_ negatif beni de yanlti baya Pembe çizgi çıkardı sonra bida ayıne günde negatif çıktı bugün kan verdim gebelik yok
Siyahbeyaz_ Mariam2 gerçekten çok üzücü insan heveslenip mutlu oluyoruz sonra hayal kırıklığı. Bu ayda olmazsa artık burayı da silicem
tahamommy Mariam2 çok erken canım önemli olan pik gördüğün değilde çatlayan gün çünkü çatladıktan sonra yumurta dölleniyor 14 haziranda çatlamış olsa en erken 23-24 ünde çıkar düşük bir değerle tabi, benim 10. Gün 38 çıkmıştı mesela
Mariam2 Kadınlar ne yapiorsa kendine yapıyor hamile kalamam bile bile test yaptım hormonlar yüksek nasıl gebelik olsun ki
tahamommy Mariam2 Allahtan umut kesilmez bi kaç günün daha var bakalım inşallah hayırlı haberlerini alırızz 😍🌸
Mariam2 Siyahbeyaz_ benim bebe time erken gebelik testi ilk defada okadar yanlidim pembe ne diye çıkarır ki bu test hiç çüçük olmiyana gitse hayal kırıklığı
Siyahbeyaz_ Mariam2 genelde güvenilir marka ydi oda. Kanda başka güvence yok valla. Nasip kısmet kuzum hayırlısı artik