Reglime 1 gün kala varken predictor de silik cizgi cikarmisti. Şimdi reglim 1 gün gecikti awox da silik cizgi çıkardı. Sürekli silik cizgi kimyasal a işaret mi acaba? Her an regl olacakmışım gibi ağrım var sürekli oldum galiba diyip lavaboya gidiyorum