merhabalar kızlar günaydın, tüm gece aklıma takıldı uyuyamadım..
38 haftalık hamileyim
dün bebeğim hiç hareket etmedi çok sadece bir defa hareketini hissettim ama akşama kadar takip ettim ne olur ne olmaz diye.
çok milim hissettim bir kaç defa ama bir problem var mı yok mu öğrenmek için akşam evimin yakınındaki bir hastaneye gittim.
kordonu vücuduna dolamış o yüzden hareket edememiş deli kız.
(kendi doktorum şehirdışına çıktığı için evimin yakınındaki hastaneye gittim)
en son pazartesi kontrole gitmiştim, sancım vardı fakat açılmam yoktu doktorum rahmimin çok sert olduğunu zor açılacağını söyledi.
o kadar hareket yapıyorum, yavaş yavaş hurma ve ananas yiyorum nasıl açılma olmaz diye şaşırmıştım.
kendisi sürekli çok hareket etme 37 haftayı geçsin kuvöze alırlar diye söylüyordu ama tabii ben dinlemedim hareketliliğime devam ettim.
dün gittiğim acil kadın doğum doktoru da ¾ cm yakın açılman ve düzenli sancın var sen takipli değil misin diye sordu şaşırttı beni..
kendisi şehir dışına gideceği için ve onu beklemem için bana söylememiş olabilir mi? başka bir yerde doğum yaparım para gider diye korkmuş olabilir mi? başıma bir şey gelse nasıl hesap verecekti
kafam allak bullak sizlerden de fikir bekliyorum az çok ne anlatmak istediğimi anladınız sanırım.. teşekkür ediyorum