ben de şu an 10+0dayım birkaç haftadır karnım şişkin dışarıdan belli oluyor, normalde hayatımda hiç kabızlık yaşamış biri değildim ama hamilelik hormonları sebebiyle ve bulantım olunca az yemekten dolayı bağırsak hareketleri yavaşladığı için şişkinlik oluşmuş. Yoksa bebek daha karın yapmazmış.