Fulya12- düzeltme: merhaba. Ben de kullandım. İdrar yolu enfeksiyonu için. Günde iki tane bir hafta kullanmıştım. Yani kutu bitti. 15’liydi zaten. Sonra enfeksiyon geçmişti. Doktor verdiğine göre endişe etmeyin. Enfeksiyonun devam etmesi daha riskli olabiliyor. Sizin gibi ilerleyen haftalarda kullanmıştım ben de 25 civarı