MrsMom1 Cumartesi günü 26 haftalık acil sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım lohusa kanamam ilk gün iyiydi ikinci günden sonra az oldu ve iki gündür hiç yok sizce normal mi yaşayan varmı böyle
Ebru_ebru MrsMom1 Benimde öyle oldu canım bugün 50 gün oldu doğum yapalı fazlasıyla kanama bekliyordum ama sadece ilk gün geldi ondan sonra da olmadı bugün doktora randevum vardı gittiğimde söyledim normal dedi 🤷♀️ Bebeğiniz ve siz iyisinizdir inşallah geçmiş olsun bu arada 🥰
MrsMom1 Ebru_ebru çok teşekkür ederim bebeğimiz malesef yoğun bakımda entübe ciğerleri gelişmediği için inşallah iyi olacak toparlayacak:( uzun bir süreç bizi bekliyor sabır gerek lütfen dua edin oğlum için duaya çok ihtiyacımız var