Kızlar bu ay 5 gün letu kullandım. 2 haziranda da çatlatma iğnesi yapıldı bana. 4 haziranı değerlendir dedi doktor. Onu değerlendirdim ama sonra bayram olunca bir daha değerlendiremedim diğer günleri. 2 gün önce adet olmam gerekiyordu olmadım. Ara sıra kasıklarımda ağrı da oluyor ama adet olmuyorum. Gebelik testi yaptım negatif çıktı. Acaba diyorum yumurta çatlatma iğnesi işe yaramadı da yumurta kiste filan mı dönüştü? Başına böyle bir şey gelen var mı?