Masalseyhan Kizlar valla anlayamadim 2. Kez mi yumurtladim bilmiyorum Sat 15 mayis. Bat 16 haziran hala adette olmadim. 14 haziran kan negatif cikti. İlk resimdeki yumurtalamya gore degerlendirdik ama bi tekrar yapayim dedim 12 haziranda yine pik cıktı.![https://mutluresim.com/images/2025/06/20/X10PWr.jpg] 
Masalseyhan İnsallah canim ya 😍 ama ben pikten 2 gun sonra kan verdim negatif cikmisti. Adetm 15 -16 olmam gerekiyordu olmadimda
sadece1selda @Masalseyhan benim de yumurtlama koyu cıktı kan verdim negatif adette olamadım ara ara kahverengi lekelenmem var sadece,kasıkta kanama gördü doktorum salıya kadar bekle dedi umudum yok ama bekliyorum :(