babymom2026 Regle 3 gün kala yaptım koyu çıktı iki çizgi de bat 22. Normalde hiç böyle görmedim hep silikti acaba mı dedim 😇 inşallah benimledir mucizem💕
Yarenasel babymom2026 benim o şekilde belli oldu bazı yerlerde okuduğumda belli olmaz demişlerdi ama belli oluyormus canım
Slmcnmyeniben babymom2026 ovulasyon ile öğrenen çok gördük koyu çıkıyordu inşallah vardır resim varsa atar mısınız
Meridaily babymom2026 ben öyle öğrendim hatta dün🥰 1 gün gecikmem olmuştu kopkoyu çıktı ovülasyon,test yaptım o da çift çizgiydi☺️
Bktalg Bende adetime 2 gün kala yapmıştım koyu renk çıkmıştı ve bu tarz hamilelik haberi alan bi kaç kişi duymuştum erken gebelik testi yaptım hamile olduğumu öğrenmiştim inşallah sizinki de pozitiftir 🤗
annesinin_kelebekleri babymom2026 inşallah hamilesinizdir. Ben gebeliği öğrendikten sonra merakımdan ovulyasyon testi yapmıştım aynı bunun gibi çıkmıştı çok şükür şuan 25+4 haftalik olduk. Allah gönlünüze göre versin inşallah
Sans_seninle babymom2026 benimde böyle çıktı adete 3 gün kala dün Birdaha yaptım ama sıvı olarak karpuz filan yemiştim birde gece yapmıştım silik çıktı Buğün çatlayalı 11 gün oldu bakalım normal testi yapıcam
babymom2026 Mariam2 gecikince yapicam kuzum. Dünden once yaptım negatif cikti muhtemelen o testin algilayacagı kadar hcg uretmemis olabilir vicudum
Havva001 Kızlar bende de 6 gün gecikme var ovulasyon yaptım sabah çift çizgi net acaba bende hamile miyim
babymom2026 Havva001 canim net degil biri silik olunca olmuyor diye biliyorum ben ikisi de kopkoyu olması lazım
Havva001 annesinin_kelebekleri Amin ilk bebeğim olacak inşallah Allah kolaylıkla nasip etsin inşallah
Havva001 annesinin_kelebekleri sağol kuzum sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻 Allah razı olsun hamilelerin duası kabul olurmuş dualarına talibim çiçeğim 🤲🏻☺️
annesinin_kelebekleri Havva001 amin inşallah Allah razı olsun. Sizin testiniz biraz açık duruyor 2.cizgi ama gebelik testi yapın 6 gün gecikme var çünkü inşallah hamilesinizdir Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah