Mavisannexl Gözünüz aydın 😍💐 39.haftaya girdik kızımızı bekliyoruz henüz bir belirti yok ve dün doktor muayenesinde suyunun azaldığını öğrendim, 40+5’e kadar doğmazsa suni dediler daha riskli bir durum olursa sezeryan 😞 dilerim bu hafta içerisinde kendi sancımla doğumum gerçekleşir…