Mihribanmuharrem Kızlar hamile kaldığımdan beri belimin üst tarafı acayip ağrıyor geçmedide yaşayan varmı aynısını kemiklerim kırılacak gibi
kedili1anne Bebeğin duruşundsn kaynaklıdır yada kasların gerilmiştir rahim baskı yapmıştır Ben yaşamadım ama kaburgalarım kırıldı sanıyordum Bende de kaburga ağrısı yaptı 3 ay
kedili1anne Mihribanmuharrem Evet kuzenimin hamileliği boyunca beli ağrımıştı Hormonların değişmesi bile kaslara kemiklere ağrı yapıyor İlk gebeliğin mi bilmiyorum ama uzun ve sabır isteyen bir süreç Çünkğ her gün farklı yerlerine bir şey olacak Çoğu da normal şeyler
Mihribanmuharrem kedili1anne Ewet ilk gebeliğim belimin üst orda tarafı hamile oldugımdan beri ağrıyo bazende kasıgıma ağrı oluyo korkuyorm acaba neden diye canım
kedili1anne Hayır hayır hepsi normal Bebeğin kemikleri senin kemiğindeki kalsiyumdan oluşuyor çok mucizevi Kemiklerin ağrıyabilir Rahim büyümeye hazırlanıyor içerde yer açılıyor olabilir Doktoruna danışıp İmom vitamin takviyesine başla Çok ihtiyacın olacak