Kpd Haftaya girdik başı aşağıda ama kanala girmemiş daha. Normal mi bu durum? Normal doğum yapanlar kaçıncı haftaya kanaldaydı bebek ve doğum başladı?
Gokcin Kpd benimde baş gelişti ama 41+2 de normal doğum oldu kendi sancımla canım. Bebiş ne zaman geliyorum derse bekliyorsun sancını😊
Sevinc44 Kpd benim de aynı dün tam 37 oldum. Bebek bas asagi doğum pozisyonu almış dedi dr, yüzünü de göremiyoruz hatta artık 🥲 Ama kanala girmemesi normal ve erken de biraz
Ronza Kpd bugün 38 haftalık oldum bebek sanki aşağıda hissediyorum kanalamı girdi diye sordum dr.uma ilk gebelikte bir iki gafta önce girer dedi sonraki hamilelikte beben doğacağı zaman o an kanala iniyor dedi
Gozdekg Kız daha 40-41e kadar yolu var 😅 henüz kanala girmemesi gayet normal. Başı aşağıdaymış işte zamanı gelince kendi yoluna girer zaten 😂
babyloving Kızlar bende 37 haftadayım bebeğin başı iki hafta önde gidiyor doktor 39a kadar haftasını yakalamaz hala iriyse sezaryen olabilirsin dedi sizin baş ölçüleri nasıl doktorunuz ne diyor?
Sevinc44 babyloving benim de bebeğim bugün 37+2 oldu. 35te 2 hafta önde demişlerdi. Su an hala öyle sanırım doktor bi sorun teşkil etmez normal doğum için dedi.