Dudu- 36 haftalık otobüsle.yolculuk yapmayı düşünüyorum doğumu memlekette yapıcam o yüzden. Acaba birşey olur evet çok oturcam ama iş.yerindr de bn sürekli oturuyorum. Alışknm aslnda birşey olur mu 7 saat
3boysmom Dudu- bunu kimse bilemez doktorunuza danışmanız en sağlıklısı🙏 kimisine birşey olmamıştır ama her gebelik farklı siz bence bilir kişiden fikir alın🩷