Merhaba arkadaşlar benim sat 9 haziran 12 haziranda reglm bitti. korunmasız ilişkim oldu tabi ama şuan ciddi anlamda karın kasık ve bel ağrısı yaşıyorum. Acayip gerginim. Fena bir şekilde akıntım var 3 gündür hatta siliyorum siliyorum ama durmuyo bu akıntı. Sizce neden? Belim kopuyor