ReyHalVe21 Dün eşimle sürekli tartıştım anneme gıcık uyuz oldum. Çocuklar beni sinir etti herşey için kavga ediyorlar sürekli bir huysuzluk mızmızlık. Bilmiyorum neden bu kadar tahammülsüzleştim kendimi po* gibi hissediyorum böyle davrandığım için 31+5 haftamdayım sigarayı bir ay falan olmuştur bıraktım bundan dolayı mı diye de düşünüyorum hastane çantam da hâlâ tam olarak hazır değil bu gece yavaş yavaş ufaktan hazırlamaya başladım. Sizler nasılsınız hanımlar?
Tazeanne2016 Cevap veriyorum hepsi , ya hamilelik bile başlı başına kolu bir durum değilken , hormonlar bir yandan aile bireyleri bir yandan çıldırmış olmanız normal, sık sık duş alıp rahatlamaya çalışın