Piraye2612 Bugün regl günüm. Diğer posta bakabilirsiniz,bugün akşam albi marka test yaptım. Sizce artık vardır denirmi? Yarın kan vericem zaten. Erken öğreneyim istiyorum iğne vurdurmam lazım ❤ [https://mutluresim.com/images/2025/06/19/X1ktHS.jpg]
Nazsuuu Piraye2612 güvenilir bir marka ben 4 tane yaptım ve gebeliğimi öğrendim şuan hiç yalancı pozitif vermedi sizinde var hayırlı olsn
Serivebebegi Piraye2612 aynı marka test ile bende hamileliğimi öğrendim 10haftalığız bizde hayırlı olsun 🌸💗
Piraye2612 Laviniiaa yaaaa çok teşekkür ederim😘💕 sabah kan verecem. 3 gündü yapiyorum düzenli olarak koyulaşmada var inş vardır
Piraye2612 Nazsuuu oh çok şükür içim rahatladı. 3 gündür frelly marka yaptım aşırı slik ama koyulaşıyodu bi tık. Şimdide bu marka. İnşallah bu defa yüzüm güler dua eder misiniz 🙏
Piraye2612 Serivebebegi ayy allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım. Betan kaç çıkmıştı peki böyle iken
Mariam2 Piraye2612 al-bi bende kullandım yalancı çizgi bu değil grimsi çıkartıyor yane sen hamilesin 🥰
Sila41_ Piraye2612 düşük değil canım bende 44 ile öğrendim şaun 32 haftaya giricem aynı yerde 2 günde bir olacak şekilde kan verip takip et artış varsa tamamdır
Serivebebegi Piraye2612 geç döllenme olabilir arkadaşım 27 ile öğrenmişti sağlıkla ilerler inşallah♥️