enfla zaten doktorum değişmişti 27 haftaliga kadarki doktorum çok iyiydi ama oda gebeydi izne çıktığı için mecburi başka doktora gitmek zorunda kaldıydım. Bu doktordan da memnun değildim bu 2. Gidişim. Eğer dediği gibi bisey çıkmazsa gitmicem bi daha ona. Gerçekten çok gerdi beni gün boyunca tansiyonum hem çıktı hem düştü baş ağrısı da çabası yani. Tamam biliyorum uzunmuş kısaymış saglikliymis hastaymis önemli değil evlat evlattır nice kucağı boş kalanlar var şükrediyorum anne olabildigime ama o kadar ters konuştular ki gerçekten ağlamamak için zor tuttum kendimi. Hatta nst ye de girdim bugün orda koyverdim gitti tutamadım kendimi de.