Sudeeesahin Merhaba, ayni sebeple 2bucuk hafta gerilikle 37.haftamda dogum yaptim 18 gun once, ozellikle her gun maden suyu, kasar peyniri, 2 yumurta, cig kuruyemisler(ceviz,kabak cekirdegi ve findik), 2 bardak kefir, her ogunde et, haftada 1 balik, 2 tane muz, yarim ya da 1 avokado seklinde beslendim son zamanlarda biraz ataga gecmisti ama yine de ufak dogdu. Bazen ne yaparsaniz olmuyor, ne yaparsaniz da az kilo almaya devam ederse hic endiselenmeyin yeter ki sagligi yerinde olsun ben cok uzuldum, cok stres yaptim cok sukur korktugum hicbir sey olmadi dogduktan sonra cok hizli toparliyorlar. Saglikla gelsin miniginiz insallah💐❤️