Kızlar bu ilk hamilelikte oldu doğumdan sonrada sıkımntı vermeye başladı şimdi rahatsız edici degil kabız olmadıkça ama 2.hamilelik ve doğumla bu var olan tetiklenip,büyüyor mu? Napti acaba bu durumda olan anneler ikinci bebekte bende ona göre önlem alırım diyorum😇😇😇