Önceki yaptığım testlerde ikinci çizgi hiç çıkmıyordu dün 2 3 saat sonra baktığımda hafif bir ikinci çizgi vardı bugün tekrarladım testi ilk 10 da birşey göremedim yarım saat sonra dünkünden daha belli ikinci çizgi göründü aynı marka testleri kullandım adetime 1 hafta var acaba mı diyorum. Sizce varmıdır kendimi mi kandırıyorum