Gul1935 Bugün sarımtırak renkte çok yoğun akıntı gibi birşey geldi 30. Haftadayım sizce nişan mı anlayamadım erken gelirse ne oluyor ne yapmam lazım beklemem mi lazım
RiRi22 Gul1935 bende nişanı anlar mıyım dıye tereddütleri ederdim. Dogum sancısı başlayınca tuvalet yapar gibi bir ıslaklığı geldi kan renginde.kimisinin pembe oluyormus Yani anlaşılır. Merak etme. 30 hafta erken daha nişan değildir