Kan pıhtılaşmam var 3 düşüğüm oldu şimdi hamileyim ortalama sata göre 4 haftalıkmış beta 139.4 le öğrendim hemen iğne başlatıcam dedi gittik betanın yükselmesine bakıcaz önce diyo oksapar iğne için rapor çıkarıcak neyi bekletiyor beni anlamıyorum 10 gün içinde 2 kere beta baktır kağıdı getir dedi iğneyi 10 günlük de yazmamış iğne bitti dün ve bugün içindi zaten e pıhtılaşma yüzünden düşük yaparsam yine ben nolacak kafam çok karışık napıcam 2 kere vurulan iğne 10 gün boyunca etki eder mi Allah aşkına ya bide 100mg aspirin verdi işte