Kubra_3838 Ben oksapar ve aspirini birlikte kullanıyordum önce leklenme ardına kanamam oldu doktor 2 gün ikisini de kullanma dedi kanamam 1 gün içinde durdu ama leklenme 1 hafta devam etmesine rağmen 3. Gün oksapar a tekrar başlattı ama aspirini o günden itibaren komple kesti, leklenmem 1 hafta içinde tamamen geçti 1 ay boyunca progestan kullandım sonrasında onu da bıraktırdılar, 29. Haftamdayım hala oksapar kullanıyorum doktor doğuma kadar da devam dedi çünkü pıhtılaşma sorunum var,
Ama şöyle söyleyim bir tanıdığım da gebeliği boyunca oksapar kullanmıştı ve 9 ay boyunca 2 3 günde bir kanama, leklenme yaşadığını söylemişti doktor yine de kesmemiş ilacı çünkü öncesinde 3 kaybı vardı, sonrasında 2 tane sağlıklı doğumu oldu. Biraz da bünye ile alakalı doktorunuzu dinleyin bence