babymom2026 Bunu akşam üzeri yaptım ve ilkinde hafif pembeydi şimdi baktım böyle olmuş. Neden olur pik olduğu için mi 🙏🌸 ters tutmam dışında sorun yok 🤦♀️😂
mrp2023 babymom2026 pcos görünümü veya amh yüksekliği varmı? Bende bunlar vardı ovülasyon testlerim ayda 2 kez falan pik görüyordu
Ggxx babymom2026 geçen bir başlık vardı. Adete yakın ovülasyon pik yaparsa hamilelik oluyormuş dediler. Böyle bi durum olabilir mi ? 13 haftalık hamileydim gittim ovülasyona işedim belirgin çift çizgi çıktı 😂
[silindi] Bekledikce koyulaşır yani kuruduğu için ve ön dk sonrası doğru sonuç değil ilk halini baz alin
[silindi] babymom2026 lh testinde gebelik anlamak zor gebelik testi yapmanız lazım ve eğer ki dediğiniz gibiyse adete yakın yumurtlamis olabilirsiniz bu olabiliyor.Degerlendirin yine de ve geebelik testi de yapın
babymom2026 Moz Bilerek demiyorsun demi inanki ağlarım bak 😭 dun yaptim ama awox negatif cikti sende gördün 😭 regle yakin yapınca hamilelik oluyormuş dimi
babymom2026 Beyzanurq kasık batması var sabahtan beri daha yeni hafifledi sık idrara çıkma göğüs ucu hassasiyeti var şu anda akıntı da artış vardı o biraz hafifledi
Beyzanurq Yani birazda psikolojik olarak her ay aynı belirtileri yaşıyoruz bence ama nedense ben bu ay daha farklı hissediyorum gibi saydığın belirtileri daha belirgin hissediyorum bu ay bakalim hakkımızda hayırlısı olsun
Beyzanurq Beyzanurq bu arada ben bugün dayanamadım kan verdim 4.76 çıktı çok merak ediyorum yükselir mi yoksa düşer mi heyecanlı bir süreç
Bir1kelebek Beyzanurq bana yükselir gibi geldi canım düşük değil çünkü neredeyse 5 olucakmış inşaAllah vardır