O bölgeye duş jeli vb. kullanmayın sirkeli su yapıp içine oturun. Benim baya ağır bir mantar enfeksiyonum olmuştu sirkeli su koyup leğene ona oturuyodum aşırı rahatlatmıştı. İç çamaşırlarınızı sürekli değiştirip yüksek ısıda başka kıyafetlerle karıştırmadan yıkayın ve mümkünse ütüleyin. Dar terletecek kıyafetler giymeyin ve o bölgeyi kuru tutmaya dikkat edin. Umarım bir an önce geçer. Ben ilaç ve fitil kullanmama rağmen 1 ay çekmiştim çok kötü bir durum bilirim 😔