lilayda ilki sezaryen olduğu için sancıyla giderseniz sizi acil sezaryene alırlar normal doğurtmazlar , daha önce normal doğum yapmadığınız içinde 10 dk içinde doğurma ihtimaliniz baya düşük, olamaz diye bir şey yok tabi ama dediğim gibi çok düşük ihtimal. Sizin bu dediğiniz genelde 2.normal doğumlardan sonra oluyor hele ki araları kısaysa. Daha önce nişanınız da gelmemiş kanamalar yaşamışsınız nişan denilen şey direk kan gibi olmuyor sümüksü jelimsi akıntı kahverengi olabilir beyaz olabilir pembe olabilir siz direk kanama yaşamışsınız. İshal de evet vücut kendini doğuma hazırlıyor doğumun yaklaştığının belirtileri bunlar. Doğum sancısı da aralığı sık sık ve düzenli oluyor şu an yalancı sancılar yaşıyorsunuz, doktorunuz gün vermiş olabilir ama bu şikayetlerle mutlaka gidip muayene olmalısınız, açılmanız varsa riske atmadan sezaryeni erkene çekebilir