İki defa clear blue hamilelik testi yaptım. Başta hiç çizgi yoktu tesadüfen çöpte gördüğümde ikinci çizgi silik çıkmış. Sonra diğerini yaptım oda 2 saat sonra diğeri gibi silik oldu. Bebeğim daha 10 aylık acaba olabilirmi ya? Bu durumu yaşayan varmı?