Gofretinannesi Kızlar randevum haftaya ikinci bebegim ilk bebegim hareketliydi sertlik olurdu ama bu haftalarda degil bunda neden böyle oluyo ve rahimime dogru agrı hissediyorum bazende kramp giriyo