Merhaba anne ve anne adayları 28 haftalık gebeyim. Gebeliğimin 3. Ayına kadar da oluyordu ama çarpıntım olup 20 dakikada geçiyordu. Bugün yaşadığım şey 1 de yemek masasında başladı ve hala tam anlamıyla geçmiş değil. Nefesim yetmiyormuş gibi kalbimi hissediyorum ve aşırı yorgunluk başladı 1 hafta içinde ( ateşli enfeksiyon geçirdim bayram zamanı 5 gün) ve öğlenlere kadar uyuyan bir tipe dönüştüm 1 haftada bu çarpıntı normal mı nefessiz kalıyorum. Gebelik öncesindede ritim bozukluğu gibi şikayetlerim vardı ama nabzım normal seyirlerde