35+4üm akşam 16-17den beri sırtıma, kasıklarıma vuran ağrım oluyor. Çoğu gelen ağrıda karnım sertleşiyor ve alt kısımda baskı hissediyorum. Gelen ağrıların bazıları reglimin ilk günündeki gibi(şiddetli) oluyor. Su,nişan gelmesi gibi bir durum olmadı. Acile gitmeli miyim emin olamıyorum ilk hamileliğim.. siz ne zaman gitmiştiniz hastaneye ?