Bebivekedi Puset örtüsü alacağım acaba isimli olanlar mı yoksa düz olan mı kızlar siz nasıl tercih edersiniz
Benimennembirmelek Bebivekedi iki çocuk annesi olarak düz çok kullanılmıyor ztn hele arabanız varsa hiç gerek yok
Patiseverana Bebivekedi ben de düz alacağım isimli sadece bi tane hastane çıkışı fotoğraf için tulum alcam o kadar bir de tarağı 🌺😃
erikarpuz Bebivekedi isimli olan pike gibi kalın hiç hava almaz diye düşünüyorum diğeri muslin daha ince daha güzel sanki
Patiseverana erikarpuz bu da kalın mı olur ki Eylül sonu doğacak bebeğim aracımızda yok ama 🙄🫠 
Bebivekedi GizemHamza34 bence gerekli özellikle bız kış bebeği olcagız direkt hava çarpmasın diye ya da yazın güneş gelmesin diye hastaneden çıkarken filan
Bebivekedi Benimennembirmelek ya kışa denk gelecek oraya buraya giderken düşünmüştüm birde pusetli bebek arabam var onada kullanırım diye düşünüyorum aslında
erikarpuz Patiseverana bence fazla kalın çok tatlı duruyor ama müslin daha iyi olur dediğim gibi koruması önemli ama ferah ve hava alabilmesi daha önemli
Patiseverana erikarpuz önü açık ve ince olunca bana olur gibi geldi müslinde de üşür mü acaba ya var mı öneriniz bu iyi diye 🥹
erikarpuz Patiseverana yok canım üşümez dayımın eşi rus bunları gösterdiğimde kullanma çocuk soguga alışsın diyor annem yelek ördükçe kızıyor bu yelekleri örme giymesin diye 😅😅 biz çok fazla pimpirikliyiz ya
myangelson Bebivekedi ben isimli de almadim düz de 😅 desenli aldım çok tatlı ince muslin dışarıda kafa kismindan ortuyorum bacakları açıyorum hem hava da alıyor iyi oluyor
Patiseverana erikarpuz ay galiba ya bir de ilk çocuk olunca insan bilmiyor da endişeleniyor sanki o an alamayacak gibi 😃😃