kızlar çok kötüyüm 9-10 gündür kabızlık var ve hemoraid var 4-5 gündür asla tuvalete gidemiyorum bugün aile hekimine gittim krem var ama gebelikte kullanılmıyor fitilde var oda kullanılmıyor dedi duphalac da sana işe yaramaz dedi napıcam çok kötüyüm ağlıyorum kusmam 5 kat arttı resmen karnım taş gibi ne olur bi yardım edin