bebek_29 luna27 Bende alaz koymayı istiyorum ama herkes çok kötü diyor ya Alaz ve Atlas arasında kaldım🫠
Mor-kelebek luna27 ay alaz ismine bayılıyorum anlamı çok beğenilmesede kulağa çok hoş geliyor 🤭 sağlıkla doğsun inşallah 🌸
luna27 bebek_29 Bana da güzel değil dediler. Tamam siz kendi bebeğinize bu ismi koymazsınız dedim 😂 Bu benim bebeğim ve benim kararım. İki isimli olacak tabi Berkin Alaz olacak inşallah 😇
Patiseverana bebek_29 yalın küçücüğüm her şeyim her dinlediğimde bir sakinlik veriyor eşimi hatırlatıyordu hep şümdi de bebeğimi de hatırlatıyor ♥️