Serpilerciyas d190516 benim inşallah bu3. Olacak .karnım 2 aydır çıkdı,bayağı bu ay fazla kilo almaya başladım, bazen öğlen yemeklerinden sonra çok fazla kalp çarpıntım o oluyor sizde de var mı
d190516 Serpilerciyas olmadı hiç yemeği çok kaçırdıysan belki de ondan olabilir 😊oo maşallah üçüncü yolda demek 🙈
_eda8 Bende burdayim 🤰🤰 17+3 olduk bugün 🙊 göbek 2 aydir aldi basini gidiyor oysaki 4 kilo aldim sadece ☺️☺️
d190516 _eda8 ya bende karnım çıksın istiyorum artık kimse hamile olduğumu anlamıyo 😄1 1 buçuk kilo aldım ama 🙈
d190516 Nama ben henüz bişey hissedemedim valla ama çok istiyorum tabi 🙈 karnım çıksın istiyorum artık 😊