Sudenuryasa kendime bi pijama takımı , bi alt pijama bi tişört , çorap , emzirme sütyeni, yazma, kilot , depend , lohusa pedi , terlik ,havlu koymuştum. Hastaneye gidince zaten direk ameliyathane önlüğü giydirip dogumhaneye almışlardı. Bebek içinde bi tane 5 Li hastane çıkışı + battaniye Müslüm ve penye olandan , bi yenidoğan alt üst takım , çorap , şapka , müslin + penye battaniye bi tane nohut battaniye , alt açma örtüsü almıştım iki tane yanıma yarım paket bebek bezi , ıslak mendil , bi tane tulum vardı 5 tane de zıbın almıştım yanıma yedekli olsun diye