Anonim1758 Evet insan uzuluyor haklisiniz, benim dogumum cok sukur cok guzel gecti o kadar stresle girdim ki doguma her sey bitince keske o kadar stres yapmasaydim dedim ama bilemezdim ki. Benim hamileligim aslinda guzel gecmisti bir sekilde panik atak anksiyeteyi yonetebiliyordum terapi vs.de aldigim icin ama 32.haftadan sonrasi kabus gibiydi gebeligim birden riskli gebelige dondu,bebegimde gelisim geriligi olmaya basladi o beni cok etkiledi cok kafama taktim, anksiyeteden dolayi zor zamanlar gecirdim dogum stresi vs derken ama cok sukur korktugum hicbir sey olmadi. Anksiyetenin size beyninizin bir oyunu oldugunu, dusunduklerinizin ve korktuklarinizin gercek olmadigini kendinize soyleyin surekli. Ben su an lohusalikta daha cok zorlaniyorum surekli beynime dusunduklerim gercek degil, daha once de bircok seyden korktun ama bak hicbiri gercek olmadi rahatla diyorum kendi kendime. Her sey olacagina variyor ama iste elden bir sey gelmiyor sizi cok iyi anliyorum, saglikla kucaginiza alin insallah su gibi dogumlariniz olsun❤️