Drya_ benim ikinci gebeliğim canım şuan ilk kızımı mecburi 39+4te sezaryen ile doğum yaptım asla korkulduğu gibi değil doğum mu zordu hamilelik mi desen gerçekten hamilelik daha zor derim o an acı felan hissetmiyor gibisin herşey bebişi görene kadar zaten kendini strese sokma hiç hepsi geçiyor inan kızım 4 yaşında 10+3 haftalık hamileyim şuan zaman çok hızlı geçti :)
(Normali beklerken bir anda sezaryene alınmıştım)