bebek_29 Kızlar lütfen bakar mısınız İphone 11 telefon yenilenmiş almak istiyoruz teknosada alan varsa memnunmusunuz bozulma oldu mu Lütfen kullananlar baksınn
Seydasntrk bebek_29 XS MAX almıştım bir kaç ay oldu faturalı şekilde geldi Üründe hangi parçası değişmişse faturada yazıyordu şarjlı kutulu geldi memnunum hala kullanıyorum iade imkanınız var iki telefon aldık birini iade ettik diğerini kullanıyoruz
Bussbety bebek_29 canım 11 yerine biraz daha üst model bak. Bir süre sonra güncelleme gelmiyor sıkıntı yaşama
vilanelle bebek_29 11 alma bence, kendi 4 yıllık tlfumdu tertemiz kullanmama rağmen hem ağırlaştı hem de şarjı yormaya başladı.. 14 falan alabilirsen iyi yoksa samsung almak daha mantıklı
gizomiik ben teknosadan almadım vodafoneden aldım ama bence biraz şans işi yenilenmiş telefon 2 senedir kullanıyorum çok şükür bi sıkıntısı çıkmadı